uk
2017. március 25.

Üdvözöljük a SpringMed Kiadó honlapján, ahol saját kiadványainkra
20% kedvezményt biztosítunk. Emellett heti és havi akciókkal várjuk kedves vásárlóinkat, ahol akár 70% kedvezményt is kaphat! Egészségügyi ismeretterjesztő és orvosi könyvek széles kínálatával valamint ingyenes átvételi lehetőséggel várjuk. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!

Kiadvány keresése:   
A kosár jelenleg üres!

SPRINGMED KIADVÁNYOK SOROZATONKÉNT

BETEGSÉGRŐL-EGÉSZSÉGRŐL MINDENT

ORVOSI SZAKKÖNYVEK MAGYAR NYELVEN

SPRINGMED LETÖLTHETŐ KIADVÁNYOK

ORVOSI SZAKKÖNYVEK IDEGEN NYELVEN

- 2017. MÁRCIUS 31-IG AKCIÓS KIADVÁNYOK MEGTEKINTÉSÉHEZ KATTINTSON IDE! -

A nap könyve

Trombózis és véralvadásgátlás

Trombózis és véralvadásgátlás

2480 Ft -60% 992Ft

Akciós könyveinkből

Az egészség testi és lelki forrásai

Az egészség testi és lelki forrásai

Tejcukorérzékenyek nagy diétáskönyve - Laktózmentes receptekkel és tanácsokkal fruktózérzékenyeknek

Tejcukorérzékenyek nagy diétáskönyve - Laktózmentes receptekkel és tanácsokkal fruktózérzékenyeknek

Gasztronómiai világkalauz - egészségeseknek, lisztérzékenyeknek, cukorbetegeknek és fogyni vágyóknak

Gasztronómiai világkalauz - egészségeseknek, lisztérzékenyeknek, cukorbetegeknek és fogyni vágyóknak

GI-diéta  -  Optimális fogyás cukorbetegeknek és fogyni vágyóknak

GI-diéta - Optimális fogyás cukorbetegeknek és fogyni vágyóknak









Vásárlási feltételek

A megrendelés folyamata

1. Kosár tartalmának ellenőrzése
2. Bejelentkezés (Regisztráció)
3. Szállítási és fizetési mód megadása
4. Véglegesítés (Fizetés)


Vételár, fizetési feltételek

Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban, Ön tehát azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon.
A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet, ezek között szabadon kiválaszthatja, hogy az Ön számára melyik a legkényelmesebb:

  • Magyarország területén utánvéttel,
  • Magyarország területén online bankkártyás fizetéssel,


Átvétel

Ön kétféleképpen veheti át a kiadványokat:

  • Kiszállítással: A megrendelt könyveket minden héten kedden és csütörtökön postázzuk. A csomagolás ingyenes, a postaköltséget a Megrendelő fizeti. A postaköltség általában 990-1500 Ft közé esik a rendelt könyvek méretétől, súlyától függően.
    25 000 Ft feletti megrendelés esetén a kiadó átvállalja a postaköltséget.
  • Személyes átvétellel: Személyes átvétel esetén szállítási költséget természetesen nem számítunk fel. Rendelését az értesítést követő 5 munkanapon belül személyesen átveheti a SpringMed Könyvsarokban: Fehérvár úti Rendelőintézet (1117 Bp., Fehérvári út 12., földszint) Nyitvatartás: H-Sz: 8-12h és 15-19h, Cs-P: 8-12h


(Amennyiben rendelését nem veszi át 5 munkanapon belül, anélkül, hogy értesítene minket arról, hogy más időpontban tud csak jönni, akkor a rendeléskor érvényes kedvezményeket nem tudjuk már biztosítani, csak az átvételkor érvényben levőt.)


Szállítási határidő

A megrendelt, raktáron lévő könyveket a megrendelőlap megérkezésétől számított 3 napon belül postára adjuk, illetve a megrendelést követően azonnal átvehető a bemutatótermünkben.

Ha olyan általunk terjesztett kiadványt rendel meg, ami éppen kifogyott a raktárunkból (beszállítás alatt), rövid időbe telhet, míg pótoljuk azt, s kiszállítjuk Önnek. Legrosszabb esetben ez két hetet is igénybe vehet.   

Előjegyzés esetén (előjegyezhető) nem tudjuk egzakt módon megállapítani a szállíthatóság időtartamát. A következő megállapításokat tehetjük azonban:

  • hamarosan megjelenő könyvek esetén a megjelenés várható időpontja nyújthat támpontot Önnek.
  • külföldi kiadványok előjegyzése esetén a szállítás időpontja annyira egyedi, hogy minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, s emailen, vagy telefonon értesíteni fogjuk a szállítás stádiumairól. 

Általánosságban az alábbiak alapján tudjuk teljesíteni a megrendeléseket:

Státusz
Szállítás
Átvehető
Raktáron
2-3 napon belül 
Azonnal
Beszállítás alatt
2 héten belül 
2 hét elteltével
Előjegyezhető
3-6 hónap
3-6 hónap

Ügyfélszolgálat

Rendelésével kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készséggel segít Önnek:

Telefon: 06-1 279-0527 / 06-20 511-6269
E-mail: info [kukac] springmed.hu

vagy

SpringMed Könyvsarok (könyvek átvétele)
Cím: 1117 Budapest, Fehérvári út 12. Rendelőintézet, földszint
Nyitva tartás: H,K,Cs:8.30-17h, Sz:8.30-18h, P:8.30-14h
Telefon: 06-1 279-2100/2232

Bankkártyás fizetés

Webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.
A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Webáruházunkban!

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.
Mire figyeljen a vásárláskor?
  • Olvassa el Webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át a Webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja a TLS titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról
A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák
A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései
  1. Ön a Webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
  4. A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
    A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül.

Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.


Általános Szerződési Feltételek

I. A Szolgáltató

1. A www.springmed.hu online áruházat a SpringMed Kft.. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató").

2. A Szolgáltató XI.  kerület Terézváros Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala (Kereskedelmi Osztály Adószám: 12659876-2-41.

3. A Szolgáltató adatvédelmi nyilatkozat

II. A szolgáltatás igénybevétele

1. A megrendelések leadása a springmed.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.springmed.hu webcímen. Telefonon,  e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A megrendelés leadása regisztrációhoz kötött. A termék(ek) kosárba tételét követően átvételi és fizetési mód választandó. A „megrendelés véglegesítése” gomb megnyomásával a vevő ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, s melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termékmegnevezést és darabszámot, valamint a vevő adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit - nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével. A szerződés nyelve magyar, de egyedi beállítást követően szerződéskötés angol nyelven is lehetséges. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. Az árak forintban értendők, az Áfát tartalmazzák.

2. A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a vásárlók által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül leszállítsa. Mindent megteszünk a weboldalon található információk pontosságáért, a készletinformációk aktualizálásáért. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató erről haladéktalanul tájékoztatást küld és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszaindítja a kifizető kártyára, a tájékoztatást követően legkésőbb 14 napon belül. A stornó tranzakcióval kapcsolatban kapcsolatban a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

3. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon (0612790527), e-mailben (info@springmed.hu, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja.

4. A vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
a. Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
b. SpringMed Könyvsarokban átvételes terméktől történő elállás esetén a terméket vigye vissza a SpringMed üzletbe a vásárlást igazoló blokkal együtt, ahol készpénzben kaphatja vissza a vételárat. Egyéb átvételi pontra vagy házhoz szállítással kért terméktől történő elállás esetén saját költségén küldje vissza a terméke(ke)t a Szolgáltató raktárába (”SpringMed ÜGYFÉLSZOLGÁLAT”, 1117 Budapest Fehérvári út 12. fsz.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. Expressz kiszállítás esetén a normál árú házhoz szállítási díjat térítjük vissza. A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.
c. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
d. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
e. A vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak (pl. fotókönyv);
- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát.
f. Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

5. A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

6. A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

7. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének további feltételei a www.springmed.hu oldalon a Fizetés és Szállítás menüpontban olvashatóak.

8. Vásárlástól való elállási joga mellett – annak korlátozása nélkül - lehetősége van arra, hogy bármilyen átvételi módon rendelt kiadványait kicserélje. Erre a kézbesítés napjától számított 8 munkanapon belül van lehetősége, amennyiben a vásárlást igazoló nyugtát vagy számlát megőrizte. A csere természetesen bármely, Vevő által választott SpringMed üzletben lebonyolítható nyitvatartási időben.

9. Felelősség korlátozása: A SpringMed Kft. nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
- Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Vevőt, hogy csatlakozzon a SpringMed Online Könyvbirodalom weboldalára, ott megrendelést adjon le.
- Vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

III. Egyéb rendelkezések

1. A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

2. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

3. A felhasználó a III.2 pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

4. A Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.

5. A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

6. Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálat munkatársaihoz az info@springmed.hu  címen, illetve a 06-20-5538969-es telefonszámon (munkanapokon 10:00-17:00 között, illetve a honlapon jelzett időpontban).

7. Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@springmed.hu címen, valamint a 06-20-5538969-es telefonszámon.

8. A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület; 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310.; levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.

Hatályos: visszavonásig és/vagy módosításáig. Rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni, korábbi szerződésekre a hatályba lépést megelőző általános szerződési feltételek rendelkezései az irányadóak. 
 



SpringMed Kiadó Kft. | 1011 Budapest Iskola u. 6. | Tel: 279 0527 / 06-20 511-6269 | E-mail: info[kukac]springmed.hu
SpringMed Könyvsarok  | 1117 Budapest Fehérvári út 12. (Rendelőintézet) | Tel.: 279 2100/2232 mellék

Kártyás fizetés szolgáltatója:

Elfogadott kártyák: