uk
2017. március 25.

Üdvözöljük a SpringMed Kiadó honlapján, ahol saját kiadványainkra
20% kedvezményt biztosítunk. Emellett heti és havi akciókkal várjuk kedves vásárlóinkat, ahol akár 70% kedvezményt is kaphat! Egészségügyi ismeretterjesztő és orvosi könyvek széles kínálatával valamint ingyenes átvételi lehetőséggel várjuk. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!

Kiadvány keresése:   
A kosár jelenleg üres!

SPRINGMED KIADVÁNYOK SOROZATONKÉNT

BETEGSÉGRŐL-EGÉSZSÉGRŐL MINDENT

ORVOSI SZAKKÖNYVEK MAGYAR NYELVEN

SPRINGMED LETÖLTHETŐ KIADVÁNYOK

ORVOSI SZAKKÖNYVEK IDEGEN NYELVEN

- 2017. MÁRCIUS 31-IG AKCIÓS KIADVÁNYOK MEGTEKINTÉSÉHEZ KATTINTSON IDE! -

A nap könyve

Trombózis és véralvadásgátlás

Trombózis és véralvadásgátlás

2480 Ft -60% 992Ft

Akciós könyveinkből

Tudatos fogyás – Testsúlycsökkentés az orvos tanácsaival

Tudatos fogyás – Testsúlycsökkentés az orvos tanácsaival

Cukorbetegek diétája - Tanácsok és receptek

Cukorbetegek diétája - Tanácsok és receptek

Diétás tanácsok tejcukorérzékenyeknek - laktózmentes receptekkel

Diétás tanácsok tejcukorérzékenyeknek - laktózmentes receptekkel

Epebetegségek és diéta

Epebetegségek és diéta









Gyakran Feltett Kérdések

1. Szükséges-e regisztrálnom? Miért? Milyen előnyöm származik belőle?
Az interneten történő könyvvásárláshoz szükséges regisztrálnia. Itt lényegében ugyanazokat az adatokat kell megadnia, amelyeket minden egyes megrendelésnél elkérnénk, a regisztráció segítségével azonban - amennyiben Ön visszatérő vásárlónk - nem kell minden egyes alkalommal kitölteni a megrendelőlap adatait.

Ezen kívül - ha elfogadja regisztrációkor - szeretnénk Önt folyamatosan tájékoztatni a Kiadó újdonságairól, aktuális kedvezményeiről. Ehhez az Ön személyes adatait is felhasználjuk. Amennyiben nem kíván élni ezzel a lehetőséggel, a szolgáltatást lemondhatja magában a kiküldött levélben lévő link segítségével, ezen kívül email-en  (www.info@springmed.hu), vagy telefonon  (061 279 05 28, / 06-20 511-6269) keresztül.


2. Mi történik az adataimmal?
A SpringMed Kiadó számára kiemelten fontos az Ön személyes adatainak védelme. A rendelkezésünkre bocsátott adatokat bizalmasan kezeljük, s kizárólag a megrendelések tejlesítéséhez használjuk fel, azokat semmilyen formában, sem egészben, sem részleteiben nem adjuk tovább harmadik fél részére. Kivétel ez alól az online-bankkártyás fizetés, ahol az Ön személyes adatait kizárólag a tranzakciót lebonyolító bankhoz továbbítjuk.

Jogában áll az Önről tárolt személyes adatokat megismerni, ezt igény esetén ingyenesen biztosítjuk az Ön számára. Tévesen tárolt adatokat - kizárólag - az Ön kérésére kijavítjuk.


3. Mit tehetek, ha sérült, hibás árut kapok?
A hibás, vagy szállítás közben megsérült termékeket a Kiadó díjmentesen kicseréli vagy a vételárat visszatéríti. Ilyen esetben a visszaküldés, illetve ismételt kiszállítás költségei természetesen a Kiadót terhelik.


4. Mikorra várhatom a megrendelt könyvet?
A megrendelt, raktáron lévő könyveket a megrendelőlap megérkezésétől számított 3 napon belül postára adjuk, illetve a megrendelést követően azonnal átvehető a bemutatótermünkben.

Szállítási határidő

Ha olyan, általunk terjesztett kiadványt rendel meg, amely éppen kifogyott a raktárunkból (beszállítás alatt), rövid időbe telhet, míg pótoljuk azt, s kiszállítjuk Önnek. Legrosszabb esetben ez két hetet is igénybe vehet.   

Előjegyzés esetén (előjegyezhető) nem tudjuk egzakt módon megállapítani a szállíthatóság időtartamát. A következő megállapításokat tehetjük azonban:

- hamarosan megjelenő könyvek esetén a megjelenés várható időpontja nyújthat támpontot Önnek.

- külföldi kiadványok előjegyzése esetén a szállítás időpontja annyira egyedi, hogy minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, s emailen, vagy telefonon értesíteni fogjuk a szállítás stádiumairól.


5. Mennyibe kerül a szállítás?


A, Amennyiben a megrendelőlapon kiszállítással kéri a megrendelt kiadványokat, úgy a megrendelés postaköltséggel (990-1500 Ft) és utánvéti díjjal növelt értékét Ön a kézbesítőnek fizeti ki.

25 000 Ft feletti megrendelés esetén a postaköltséget a Kiadó fizeti.  

B, Amennyiben a bankkártyás fizetési módot választja, utánvéti díj nincs, a postaköltséget pedig a megrendelt kiadványok árával egyidejűleg, ugyanazon tranzakció keretében kifizeti.

C, Személyes átvételre a SpringMed Kiadó bemutatótermében van lehetőség, amennyiben ezt a megrendelőlapon jelzi. (Ilyenkor természetesen nincs postaköltség. A megrendelés ellenértékét bemutatótermünkben készpénzben vagy bankkártyás fizetéssel egyenlítheti ki.)


6. Milyen kedvezményekre vagyok jogosult?
Interneten való vásárlás esetén 20% kedvezményt biztosítunk mindegyik, SpringMed Kiadó által kiadott könyvre.
 
Ezen felül a kezdőlapon a bal hasáb tetején található AKCIÓS AJÁNLATUNK gomb megnyomásával tájékozódhat minden további egyedi, időszakos kedvezményünkről.


Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről
 
KÁRTYAELFOGADÁS
 
Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.
 
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
 
Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
 
Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.
 
FIZETÉS FOLYAMATA
 
Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.
 
Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.
 
Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.
 
SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
 
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
 
Kártya jellegű hiba

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.


Számla jellegű hiba

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba

  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba

  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a A kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
 
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
 
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
 
BIZTONSÁG
 
Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?
A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
 
A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.
 
Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
 
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
 
Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

SpringMed Kiadó Kft. | 1011 Budapest Iskola u. 6. | Tel: 279 0527 / 06-20 511-6269 | E-mail: info[kukac]springmed.hu
SpringMed Könyvsarok  | 1117 Budapest Fehérvári út 12. (Rendelőintézet) | Tel.: 279 2100/2232 mellék

Kártyás fizetés szolgáltatója:

Elfogadott kártyák: